
Easydus
Easydus
Welke oplossingen biedt Easydus en wat maakt ons uniek?
Automatiseer al je processen
Met Easydus bespaar je tijd en kosten door handmatige en foutgevoelige administratieve processen te digitaliseren en gebruik van excel lijstjes, papieren- of pdf formulierstromen te vervangen. Voor alle organisaties, situaties, (deel) processen en toepassingen.
Bepaal specifieke wensen en pas zelf aan
Met Easydus kun je je eigen specifieke, complexe afwijkende wensen bepalen die niet passen in standaard- of maatwerk systemen. Aanpassingen kun je zelf direct doorvoeren zonder relevante ICT kennis en afhankelijk te zijn van leverancier of ICT afdeling.
Gebruik minder systemen
In plaats van vele losse systemen te gebruiken (bijvoorbeeld registraties, e-mail, documenten, databases, facturatie, Excel), gebruik je bij Easydus één geintegreerd systeem.
Integreer met eigen website en bestaande systemen
Easydus Webformulieren integreer je op eenvoudige wijze met je eigen website. Tevens kun je je eigen administratieve WebApp creëeren. Voorbeelden hiervan zijn registraties, orders, contact, aanmeldingen, aanvragen en realtime overzichten. Ook kun je Easydus integreren met je eigen CRM, boekhoud software of andere ICT systemen.
Herken jij jezelf in één van onderstaande situaties? Dan is Easydus cloud based software DE oplossing voor jou!
- Je hebt veel handmatige administratieve werkzaamheden met bijvoorbeeld gebruik van losse Excel lijstjes.
- Je wilt geen maatwerksoftware aanschaffen, maar hebt wel specifieke wensen waar standaard software niet aan voldoet. Tegelijkertijd wil je een snelle implementatie periode en relatief lage kosten.
- Je hebt een verouderde MS Acces, applicatie of een ander inflexibel ICT systeem die niet meer voldoet aan je wensen en nodig aan vervanging toe is.
- Je wilt minder afhankelijk zijn van (dure) ICT ontwikkelaars en zelf snel aanpassingen kunnen doen aan je proces.
Details
Naam:
Uitgever:
Categorie: