
BaseNet Advocatuur
BaseNet Advocatuur
Functionaliteiten BaseNet Advocatuur
Menselijke factor versus digitalisering. Als online systeem richt BaseNet zich op de oneindige digitaliseringsmogelijkheden: van digitaal ondertekenen tot betalen via iDeal en van online dossiers tot aangetekend mailen. Met één systeem, altijd en overal, helpen we advocaten om nóg efficiënter en sneller te werken. Maar ook persoonlijke aandacht is voor ons belangrijk: zo bieden we gratis dataconversie aan en staat onze servicedesk altijd voor u klaar. Met digitalisering én onze menselijke factor biedt BaseNet het beste van twee werelden.
Digitaal dossier en relatiebeheer
Alle informatie documenten worden nagenoeg automatisch opgeslagen in het digitale dossier in BaseNet. Naast de gegevens en de documenten, staan ook al het e-mailverkeer, de afspraken, taken, uren, facturen, en meer opgeslagen in het dossier en onder de relatie. In één oogopslag kunt u zowel op dossier- als relatieniveau de complete historie inzien.
E-mailintegratie
E-mail is in de advocatuur erg belangrijk. Daarom is het proces volledig afgestemd op de advocatuur (in tegenstelling tot generieke e-mailapplicaties, zoals bijvoorbeeld Outlook). E-mails worden vrijwel automatisch opgeslagen in het dossier en onder de relatie. Tevens houdt de stopwatch bij hoeveel tijd er aan een e-mail besteed wordt, zodat die tijd direct geschreven (en evt. gecorrigeerd) kan worden.
Om efficiënter te werken is er ook rekening gehouden met de dynamiek tussen advocaat en secretariaat. E-mails kunnen bijvoorbeeld automatisch geprint worden, voor elkaar klaargezet worden en met andere ondertekeningen verstuurd worden.
Tijdschrijven
Uren schrijven zoals u wilt. Handmatig uren ingeven middels een lijst, importeren vanuit agenda, automatisch middels de stopwatch of een combinatie ervan.
De (automatische) stopwatch houdt uw handelingen bij en vraagt u direct om tijd te schrijven, op deze manier vergeet u nooit meer tijd te registreren. Veel advocaten gaan er alleen al door deze functie enkele declarabele uren per week op vooruit. Bent u niet op kantoor (geweest), kunt u direct uren registreren in de app of naderhand op kantoor de afspraken uit uw agenda omzetten naar uren.
Mobiel werken met de App
Het systeem is volledig webbased en kan daarom altijd en overal gebruikt worden. Om nog mobieler te zijn, is het systeem ook te benaderen via een app op uw smartphone of tablet, specifiek (native) ontwikkeld voor iOS (Apple) en Android.
In de auto een gesprek voeren vanuit de app en met één druk op de knop gesprekstijd registreren, nog even snel een document raadplegen en de dossierhistorie bekijken, of simpelweg een afspraak inplannen. De app kan ook gebruikt worden voor extra beveiliging bij het inloggen in BaseNet (two way authentication).
Managementrapportages
De software van BaseNet is standaard voorzien van diverse overzichten en managementrapportages. Tevens de mogelijkheid tot rapporten op maat.
Details
Naam:
Uitgever:
Categorie: