
24/7 Rostar
24/7 Rostar
24/7 Rostar App alle communicatie over het rooster in één app!
Communiceer snel, efficiënt en kosteloos over het rooster met de 24/7 Rostar app. Bespaar tijd door als planner een werkverzoek te versturen door middel van een pushbericht. Bekijk als medewerker het overzichtelijke rooster en reageer direct op wijzigingen. De app biedt vele voordelen bij het maken van de planning en voor de betrokkenheid van uw medewerkers bij de planning.
Pushbericht
Een planner moet snel kunnen reageren op diensten die openvallen. Via de app kan de planner direct via een pushbericht een werkverzoek sturen naar de daarvoor in aanmerking komende werknemers en deze kunnen weer direct in de app reageren. Het dient ook om ad hoc roosterwijzigingen door te geven. Als de medewerker de notificatie selecteert wordt direct zijn rooster geopend en wordt de eerste gewijzigde inroostering getoond. Medewerker self service via de 24/7 Rostar app eenvoudig en snel het rooster inzien, bijzonderheden aanvragen, beschikbaarheden wijzigen, diensten aanbieden of ruilen en vakantieaanvragen indienen voor periodes die vooraf bepaald zijn door de planner.
Voordelen voor planner
-
Snel reageren op opengevallen diensten
-
Doorgeven van roosterwijzigingen
-
Start- en eindtijd registratie
Voordelen voor manager
-
Zien welke medewerkers op locatie zijn
-
Inzicht in het verschil tussen de uren
-
Snelle communicatie werkgever en werknemer
Voordelen voor eindgebruikers
-
Medewerker self service
-
Beschikbaarheden wijzigen
-
Ruil en vakantiedagen aanvragen
24-7 Rostar app hebben wij al eerder ingezet in de volgende branches:
-
Overheid
-
Facilitaire dienstverlening
-
Entertainment
-
Zorg
-
Onderwijs
-
Uitzendbranche
-
Veiligheidsregio’s
Tijdregistratie en GPS
Uw medewerkers kunnen via de app op basis van GPS de beschikbare diensten ter plekke opvragen. De start- en eindtijd worden automatisch verwerkt in Rostar CAS en na controle kunnen deze voor verloning gebruikt worden. Dit zorgt ervoor dat uw planning efficiënter wordt en het geeft u bovendien inzicht in het verschil tussen de geplande en werkelijke werktijden, wat interessante managementinformatie biedt. In geval van calamiteiten kunt u direct zien welke medewerkers op locatie aanwezig zijn.
-
Start- en eindtijd worden automatisch verwerkt
-
Direct zien welke medewerkers op een locatie zijn
Medewerker self service
Medewerkers kunnen via de 24/7 Rostar app eenvoudig en snel hun rooster inzien, bijzonderheden (bijvoorbeeld verlof of cursussen) aanvragen, beschikbaarheid wijzigen, diensten aanbieden of ruilen en vakantieaanvragen indienen voor periodes die vooraf bepaald zijn door de planner. Via een maandkalender kunnen ze snel en overzichtelijk door het rooster navigeren en vanuit de te doen lijst reageren op ruil- en werkverzoeken.
-
Roosterwijzigingen snel doorgeven en direct de status bekijken
-
Betrokkenheid bij het maken van de planning
Details
Naam:
Uitgever:
Categorie: